Klachtenregeling

Herziening webwinkel

Het is uiteraard heel vervelend als u een klacht heeft over onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht omtrent de levering volgens onze procedure regels, zoals hieronder is benoemd, te volgen. Wij doen dan ons uiterste best om uw klacht zo goed mogelijk voor u op te lossen.

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@verhuislowbudget.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

 

Onze gegevens:

Tel: 085 – 743 7777

E-mail: Info@verhuislowbudget.nl

 

Wij zullen uw klacht altijd binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.